Informacja

Producenci

Wszystkie produkty

Wszystkie produkty oferowane w sklepie gento.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wyjątkiem są odpowiednio oznaczone produkty wyprzedażowe. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia lub skrócenie okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.

Kable połączeniowe, baterie i materiały eksploatacyjne nie podlegają gwarancji.

Jak zgłosić produkt do naprawy gwarancyjnej?

Proszę postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  • wypełnić i dołączyć do paczki formularz serwisowy dostępny pod adresem:
    http://www.allegro.gento.pl/dokumenty/formularz_serwisowy.pdf
  • dołączyć do paczki kopię faktury sprzedaży oraz kartę gwarancyjną (tylko jeśli do danego urządzenia była wystawiana)
  • jeśli usterka dotyczy drukarki prosimy o załączenie próbki używanych przez Państwa materiałów eksploatacyjnych
  • wysłać komplet na adres firmy: GENTO S.C.  ul. Brodzka 155, 54-067 Wrocław

Urządzenie zostanie naprawione (lub wymienione) i odesłane do Państwa w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia do serwisu. Chyba, że będzie konieczne przesłanie go do autoryzowanego serwisu producenta lub ściągnięcie wymaganych części z zagranicy. Wtedy czas naprawy może ulec wydłużeniu. Gwarancja jest przedłużana o czas pobytu urządzenia w serwisie.